Управління праці та соціального захисту населення

25.06.2020

Про внесення змін до паспортів бюд жетних програм на 2020 рік

22.05.2020

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

14.05.2020

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік

28.04.2020

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік

12.03.2020

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

03.02.2020

Звіти про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік


20.01.2020


Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік


Типові інформаційні картки адміністративної послуги


26/12/2019

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік


Графік проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівництвом управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської районної державної адміністрації на 2020 рік

Графік проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівництвом управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської районної державної адміністрації на 2019 рік

Основні напрямки роботи управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2019 рік

Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2019 рік

До уваги перевізників та пільгових категорій громадян


Офіційну інформацію про соціальний захист населення мешканці Донеччини тепер можуть дізнаватись із Facebook


Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення соціальних гарантій для окремих категорій осіб


Що робити при укусі змії і як вберегтися від цього

Що робити, якщо вкусила змія

Укус гадюки надзвичайно рідко призводить до смерті. Водночас, якщо вас укусила змія варто одразу звернутись за медичною допомогою.

Якщо транспортування до лікарні вимагає певного часу, надайте домедичну допомогу постраждалому:

  1. Зберігайте спокій і стежте, щоб постраждалий менше рухався.
  2. Звільніть уражену частину тіла від одягу, взуття, прикрас тощо.
  3. На місце укусу накладіть стерильну пов’язку з антисептиком.
  4. Дайте постраждалому воду — при укусі змії важливо багато пити.
  5. Якщо є аптечка, дайте постраждалому 1-2 таблетки ліків від алергії.
  6. При транспортуванні покладіть уражену кінцівку на підвищення.
  7. Якщо є така можливість, прикладіть до рани лід, обгорнутий у тканину.

Чого не варто робити при укусі змії:

  • не намагайтесь обробляти рану додатково;
  • не припікайте рану;
  • не накладайте джгут;
  • не висмоктуйте отруту: таким чином вірогідність зараження збільшується, до того ж небезпеці піддається й людина, у якої отрута опинилась у роті. Відсмоктувати отруту можна тільки у тому випадку, якщо в найближчі години неможливо отримати медичну допомогу;
  • не вживайте алкоголь.

Як вберегтися від укусів змій: правила безпеки

  • Одягайтесь відповідно.

Якщо ви вирушаєте в місцевість, де потенційно можуть бути змії, вдягайте одяг, що захистить від укусів. Це повинні бути довгі штани із цупкої тканини, високі черевики. Штани потрібно заправити в черевики.

  • Перевіряйте місце привалу.

Перед тим, як сісти на траву, камінь чи колоду дерева – будь-куди – пошурхотіть чи постукайте палицею. Це відлякає змію.

  • Не робіть різких рухів.
  • Не торкайтесь неперевірених предметів руками.

Якщо ви все ж таки зустрілися із змією, краще завмерти і чекати, доки гадюка відповзе, або без різких рухів відійти у сторону.

Змії не нападають першими, а проявляють агресію лише у разі небезпеки.

 

                                                       Стаття підготовлена за інформацією

                                                          Міністерства охорони здоров’я України


З вересня 2018 року в Україні реалізується пілотний проект «Пакунок малюка», який є адресною безповоротною соціальною допомогою, що надається у натуральній формі додатково до грошової допомоги на народження дитини. Мета проекту — знизити фінансове навантаження на родину новонародженого, забезпечити належний догляд за дитиною. Комплектація і закупівля пакунків малюка до 2020 року проводилася управлінням організації Об’єднаних націй з обслуговування проектів в межах реалізації проекту міжнародної технічної допомоги. Як свідчить практика, проект досягнув мети і отримав схвальні відгуки від родин новонароджених. За цей час так звані бебі-бокси суттєво змінилися, покращувалась якість предметів, збільшилась їх кількість із 30 до 70 позицій, збільшено розміри одягу, що дасть можливість використовувати їх довший термін. І сам проект «Пакунок малюка» перестав бути пілотним.

Але життя не стоїть на місці. Відповідно до рішення Уряду, з 2020 року закупівля одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” буде здійснюватися централізованою закупівельною організацію за рахунок коштів державного бюджету через систему електронних закупівель. А організація та проведення тендеру, визначення переможця та організація формування “пакунку малюка, його доставка до отримувачів займає певний час. За найсприятливіших умов, перші бебі-бокси, придбані за новою процедурою, дійдуть до отримувачів у червні 2020 року. А за оперативною інформацією з регіонів, “пакунків малюка”, придбаних у 2019 році, вистачить до кінця березня — травня 2020 року.

У разі відсутності в закладі охорони здоров’я “пакунка малюка” на день виписки новонародженої дитини рекомендуємо звернутися до місцевих структурних підрозділів з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування із відповідною заявою.

Хочемо вас запевнити — всі новонароджені отримають бебі-бокси.

Уряд робить все можливе, щоб мінімізувати незручності, які виникають у зв’язку із змінами.


Онлайн-опитування «Велика розмова про безбар’єрність»

За ініціативи дружини Президента України Олени Зеленської стартував проект щодо обговорення актуальних питань безбар’єрності.

Мета проекту — зрозуміти, з якими саме бар’єрами найчастіше стикаються українці. Для цього на сайті bf.gov.ua розпочато всеукраїнське онлайн-опитування, яке триватиме два місяці.

Опитувальник містить сім важливих запитань, що стосуються фізичних і психологічних бар’єрів, а також тих, що пов’язані з культурними та віковими особливостями.

Відповіді учасників онлайн-опитування допоможуть визначити, які саме бар’єри вони вважають найбільшими, та в подальшому — розробити план дій для їхнього усунення.


Як стати довгожителем?

Довгожителі – це люди, яким виповнилося 90 років.

Щоб дожити до таких років і при цьому мати високу якість життя, потрібно дотримуватися правил активного довголіття.

Здоровий спосіб життя

Це і правильне харчування, і режим дня, і помірні фізичні навантаження, і відмова від шкідливих звичок.

Чисте повітря

Потрібно проводити більше часу за межами міста, на природі.

Піклування про своє здоров’я

Це і щорічний медичний огляд, і щеплення, і вчасне звернення, у разі необхідності, до лікаря.

Обережність

Будьте обачними, щоб не отримати травму, яка дасть про себе знати з роками.

Міцна сім’я

Відомо, що сімейні люди живуть довше.

Трудова діяльність

Заздалегідь подумайте про те, чим ви будете займатися, коли вийдете на пенсію. Це може буде і участь в волонтерських організаціях, і піклування про онуків, і городництво. Що завгодно, що займе Ваш вільний час, принесе користь Вам і оточуючим.

Розумова активність

Нова обстановка, нові маршрути, нові види діяльності тренують мозок.

Оптимістичне ставлення до життя

Позитивні люди живуть довше.


ПОСТАНОВА від 22 квітня 2020 р. N 329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми»


ПЕРЕЛІК підприємств, що відповідають кваліфікаційним вимогам на виготовлення, постачання, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації


Каталог технічних та інших засобів реабілітації для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення розміщено на веб-сайті Мінсоцполітики : https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.html

у розділі «Інвалідність» — «Забезпечення технічними та іншими засобами»


Ціна на землю


Здорове харчування


Постанова КМУ від 8 квітня 2020 р. № 264


Атестація робочих місць за умовами праці


ЗАКОН УКРАЇНИ № 540


Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211


 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 25 березня 2020 р. № 247

Київ

Про особливості надання житлових субсидій

Відповідно до пункту 5 розділу ІІ “Прикінцеві положення” Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” Кабінет Міністрів України постановляє:

  1. Заборонити на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896), — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 та від 25 березня 2020 р. № 239 (далі ― карантин), припинення надання житлових субсидій у випадках, передбачених Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 2019 р., № 69, ст. 2390), крім обставин, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок) або у разі смерті одинокої особи.
  2. Забезпечити розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019—2020 років, без заяв громадян про призначення житлових субсидій, не застосовуючи вимоги пункту 78 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848.
  3. Призначати житлову субсидію громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і зареєструвалися в службі зайнятості як безробітні, на підставі заяв про призначення житлових субсидій  та інформації центрів зайнятості щодо їх перебування на обліку.

При цьому для розрахунку житлової субсидії враховується розмір призначеної допомоги по безробіттю без урахування сум отриманої заробітної плати.

  1. На період карантину проводити розрахунок житлових субсидій з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, що встановлені підпунктами 2—6 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 73, ст. 2064; 2019 р., № 69, ст. 2390), незалежно від кількості днів дії карантину на місяць.
  2. У пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2019 р. № 878 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 27 липня 1998 р. № 1156” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 86, ст. 2897) слова і цифри “з 1 травня 2020 року” замінити словами і цифрами “з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відмінено карантин, введений постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896), — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 та від 25 березня 2020 р. № 239”.
  3. Обласним і Київській міській державним адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування забезпечити дотримання умов надання житлових субсидій, визначених цією постановою, та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.

       Прем’єр-міністр України                                   Д. ШМИГАЛЬ


ЩОДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 03.03.2020 РОКУ № 166 “ДЕЯКІ ПИТАННЯ НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ГРОМАДСЬКИМ ОБ’ЄДНАННЯМ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ”

Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 166 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням осіб з інвалідністю» (далі — Постанова №166), якою вдосконалюється механізм надання фінансової підтримки громадським об’єднанням осіб з інвалідністю за рахунок коштів бюджетів з метою ефективного їх використання, а також:

— забезпечується рівний доступ до фінансової підтримки всіх громадських об’єднань осіб з інвалідністю;

— запроваджується механізм надання фінансової підтримки громадським об’єднанням осіб з інвалідністю за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів на конкурсних засадах;

— забезпечується отримання коштів громадськими об’єднаннями на виконання програм(проектів, заходів), організаційний розвиток громадських об’єднань, а також адміністративні витрати на організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності громадського об’єднання;

— надається можливість отримання фінансової підтримки відокремленим підрозділам (осередкам) всеукраїнських громадських об’єднань осіб з інвалідністю, у тому числі УТОС, УТОГ на місцевому рівні.

Крім того, постановою №166 затверджується новий Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки громадських об’єднань осіб з інвалідністю, а також вносяться зміни до Порядку проведення конкурсу з визначення программ (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2011 №1049, в частині можливості розповсюдження його дії на всі громадські об’єднання осіб з інвалідністю.

 


Опубліковано Костянтинівська РДА Понеділок, 23 березня 2020 р.

Інформація Донецького обласного відділення

Фонду соціального захисту інвалідів

Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів є державною бюджетною установою, яка реалізує державну політику щодо соціальної захищеності осіб  з інвалідністю на території Донецької області шляхом надання безповоротної фінансової допомоги за наступними напрямками:

передплата одного друкованого періодичного видання на рік на одну особу з інвалідністю І-ІІ групи (її сім’ю);

оплата протезно-ортопедичним підприємствам вартості технічних засобів реабілітації для осіб з інвалідністю всіх груп (протезно-ортопедичних виробів підвищеної складності);

оплата вартості навчання осіб з інвалідністю та перекваліфікації в Україні у навчальних закладах, центрах професійної реабілітації інвалідів для здобуття професії (спеціальності);

Роботодавці на території області також мають можливість отримати поворотну та безповоротну фінансову допомогу за рахунок бюджетних коштів.

З питань, пов’язаних з отриманням фінансової допомоги, просимо звертатися за телефоном (067) 918 80 95 або на електронну адресу: donetsk@ispf.gov.ua, а також за місцем розташування відділення Фонду: пр.Миру, буд.68,м. Маріуполь,87555.


Легалізація робочих місць та заробітної плати – соціальна захищеність кожного

Легалізація заробітної плати – основа стабільного майбутнього. Офіційне працевлаштування є, в першу чергу, гарантією соціального захисту найманих працівників, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу з метою досягнення позитивного результату: для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків, а для працівників – основа стабільного майбутнього.

Актуальною темою залишається боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”. Іноді наймані робітники погоджуються одержувати частину оплати своєї праці нелегально. За цих умов ні стаж, ні зарплата не будуть враховані для обчислення пенсії. Під загрозою стає не тільки гідне пенсійне забезпечення, але й інші соціальні виплати. А саме, у неоформленого належним чином працівника немає права:  на відпустку, на оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, не працювати у вихідний та святковий день, на охорону праці, на соціальне страхування. Отримуючи неофіційну заробітну плату, працівник повністю беззахисний перед роботодавцем.

Статтею 43 Конституції України гарантовано кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати.

Шановні громадяни!

Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

Шановні роботодавці!

 Своєчасно оформляйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність.

В.о. начальника управління                                                                                      О.П. Алаєва


Облдержадміністрація повідомляє, що з урахуванням листа Міністерства соціальної політики України від 28.01.2020 № 1307/0/2-20/20 щодо застосування індексу споживчих цін на рівні 105,5 відсотка та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2012 № 356 «Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання пільг і житлових субсидій за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» граничні показники вартості твердого палива та скрапленого газу для надання у 2020 році пільг та житлових субсидій населенню дорівнюють:

твердого палива — 2746,74 гривні за 1 тонну (2000,0×1,112×1,09×1,074×1,055); скрапленого газу-274,67 гривень за 1 балон (200,0×1,112×1,09×1,074×1,055).


Безкоштовна «гаряча лінія»

  ГО «Донбас СОС»

 0-800-309-110


Реабілітація дітей з інвалідністю


Індексація заробітної плати


Про державну реабілітаційну установу «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Донбас».


Общий размер прожиточного минимума


Виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам


Інформаційно-аналітича довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 2019 рік в управлінні праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації


Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних, послуг (далі — НКРЕКП), від 24.12.2019 установлено з 01.01.2020 для суб’єктів господарювання тарифи на послуги з розподілу природного газу.

Враховуючи, що законодавством передбачено надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, у тому числі послуга з постачання та розподілу природного газу, з метою забезпечення надання громадянам соціальних гарантій на послугу з розподілу природного газу 09.01.2020 в приміщенні Мінсоцполітики відбулася нарада за участю представників НКРЕКП, державного підприємства „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України’1 (далі — ДП ЮЦ).

За результатами наради Мінсоцполітики доручило:

  • ДП ЮЦ доопрацювати програмне забезпечення у частині передбачення можливості нарахування громадянам житлових субсидій та пільг на послугу з розподілу природного газу виходячи із соціальних, нормативів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06,08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (зі змінами), та затверджених тарифів;
  • НКРЕКП довести до відома суб’єктів господарювання про необхідність надання органам соціального захисту населення до 20.01.2020 інформації про ціну на газ і тарифи на послугу з транспортування природного газу в січні 2020 року для нарахування пільг і житлових субсидій на послугу з розподілу природного газу.

За інформацією ДП ЮЦ, доопрацьоване програмне забезпечення буде надано структурним підрозділам з питань соціального захисту населення для проведення у лютому п. р, нарахувань пільг і житлових субсидій на послугу з розподілу природного газу, у тому числі за січень п. р.


До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг

З 01.01.2020 року набула чинність постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року №1123 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо питань надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг», у зв’язку з чим, у пункті 7 постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 373 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 36, ст. 1263, № 69, ст. 2390) абзац другий доповнено реченням такого змісту: “У разі подання заяви після 15 жовтня (15 травня) протягом опалювального (неопалювального) сезону пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.”

Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що з 01.01.2020 року надана можливість змінити форму отримання пільги на грошову готівкову, для чого до управління праці та соціального захисту населення необхідно подати заяву та реквізити банківського рахунку.

 При цьому звертаємо увагу: у разі простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, це рішення може бути переглянуте управлінням праці та соціального захисту населення в кінці опалювального сезону.


Шановні діти!
З метою оновлення змісту роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації просить Тебе прийняти участь в анкетуванні для врахування Твоїх зауваженнь, пропозицій щодо підвищення якості та безпеки надаваємих оздоровчих та відпочинкових послуг в дитячих оздоровницях.

Для дітей:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_wbfR5IOj1MHPDJBfQvQD8T8MZ1qg8kWwOrBCY9XzocAWCA/viewform?vc=0&c=0&w=1

 

З метою оновлення змісту роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації просить Вас прийняти участь в анкетуванні для врахуванні Ваших зауваженнь, пропозицій щодо підвищення якості та безпеки надаваємих оздоровчих та відпочинкових послуг в дитячих оздоровницях.

Для батьків:

https://docs.google.com/forms/d/1nl20stN505VTjgFbYaWB3g-xpMoVLGU95dcTuEK0EA4/edit

 

 


До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-

комунальних послуг!

Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.

Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.

У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю.

Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень        2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.


ПРОФІЛАКТИКА НЕВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ

Основою профілактики травматизму є з’ясування причин, обставин і умов походження нещасного випадку.

Травматизм ділять на виробничий та невиробничий. Кількісно різко переважає саме невиробничий травматизм – близько 80 %. Він включає такі види: транспортний (залізничний, автодорожний, авіаційний), вуличний, побутовий, спортивний та дитячий. Психологічно людина звикає до навколишніх умов, а це призводить до притуплення почуття небезпеки, виникає зневажливе ставлення до правил і порад, які містяться в інструкціях до побутових приладів, механізмів, зброї, іграшок тощо.

Проте найбільшу тривогу викликає дорожньо-транспортний травматизм. Переважна кількість травм виникає з вини пішоходів та через керування машиною в стані сп’яніння. Благоустрій доріг, обов’язкове користування прив’язними поясами, суворе додержання правил руху, технічна справність машин, підвищення кваліфікації водіїв тощо — все це складові профілактики дорожньо-транспортного травматизму. Введення лише прив’язних поясів безпеки в машинах сприяло значному зменшенню кількості загиблих на місці катастрофи.

Падіння – головна причина переломів кісток і травм голови, особливо у дітей. Їх можна уникнути, якщо дитина буде під постійним наглядом під час прогулянок на свіжому повітрі, а також:

— встановлюючи блокувальні пристрої на вікнах, дверях і балконах, щоб дитина не могла відкрити їх самостійно;

— встановлюючи загородження і дитячі поручні на сходах, забезпечуючи на них гарне освітлення;

— зробити фіксацію нестійких меблів;

— відмовитись від ковзких покриттів або килимків на підлозі;

Діти можуть утопитися навіть у невеликій кількості води, тому їх ніколи не слід залишати самих у ванні. Криниці, бочки та інші великі посудини з водою повинні мати надійні кришки.

Наслідки травм як у дітей, так і дорослих, можуть бути дуже важкими й призводити до втрати дієздатності на певний час або й на все життя.

Профілактика невиробничого травматизму – є складовою частиною здорового способу життя, тому Бережіть своє життя і здоров’я !

 

Управління праці та соціального захисту населення

Костянтинівської райдержадміністрації

 


 


Відповідно до пункту 7 Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затвердженого постановою КМУ від 13 лютого 2013 року № 115 управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації інформує про проведення повідомної реєстрації колективних договорів у Костянтинівському районі  в ІІІ кварталі 2019 року:

— КП «Костянтинівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» за № 05-80-19/009 від 02.07.2019;

— РЛП «Клебан-Бик» (внесені зміни) за № 05-80-19/010 від 27.08.2019;

— Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Костянтинівського району Донецької області за               № 05-80-19/011 від 16.09.2019;

Начальник управління                                                                        Г.І.Балашова


Про зміни в повідомній реєстрації колективних договорів

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 768 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115» (далі – Постанова) внесені суттєві зміни до Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів.

Урядом передбачено спрощення процедури повідомної реєстрації колективних договорів, змін і доповнень до них. Сторони колективних договорів мають право подати на повідомну реєстрацію лише один примірник документа (раніше — три) разом із додатками та супровідним листом у паперовій формі з прошитими і пронумерованими сторінками або надіслати його до управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації (реєструючий орган) в електронному вигляді. При цьому, у супровідному листі необхідно вказати, чи є в тексті колективного договору інформація, доступ до якої обмежено сторонами відповідно до закону або за їх рішенням.

При реєстрації колективний договір не підлягає поверненню на доопрацювання, не витребовуються додаткові документи та не встановлюються вимоги до їх оформлення.

З метою посилення інформування заінтересованих суб’єктів реєструючий орган оприлюднює:

  • реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них;
  • їх текст.

При наданні на повідомну реєстрацію колективного договору просимо враховувати зазначені зміни, передбачені Постановою.

Нагадуємо, що на повідомну реєстрацію колективні договори надаються до управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації за адресою: 85110, Донецька обл.,    м. Костянтинівка, вул. 6-го Вересня, 10 або на електронну адресу: 26020313@mail.gov.ua.


Відповідно до Постанови №373 від 17.04.2019 року, з 1 жовтня 2019 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаватимуться у грошовій безготівковій та готівковій формах. Сума пільги буде розраховуватися управлінням праці та соціального захисту населення виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім’ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, Бюджетного кодексу України та з урахуванням встановлених державних соціальних нормативів, цін і тарифів у сфері житлово-комунального обслуговування.

Якщо в одному житловому приміщенні право на пільги мають кілька пільговиків, розрахунок суми пільги здійснюватиметься одному із таких пільговиків, який має право на більший за розміром відсоток знижки з оплати житлово-комунальних послуг, з урахуванням розміру пільг інших пільговиків.

Виплата розрахованої суми пільги здійснюватиметься у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ “Ощадбанк”, який вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходять на рахунок для виплати пільг, в розрізі кожного пільговика та здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг. 

За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуватимуться на рахунки пільговиків в АТ “Ощадбанк”. У разі відсутності відкритого поточного рахунка в АТ “Ощадбанк” рахунок відкривається за заявою пільговика до АТ «Ощадбанк».

За заявою пільговика, поданою управлінню праці та соціального захисту населення до 15 жовтня (15 травня), у якій зазначаються виплатні реквізити, виплата пільги здійснюватиметься у грошовій готівковій формі з початку опалювального (неопалювального) сезону.

Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам готівкою.

У разі отримання від управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати послуг (внесків/платежів), сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) періоду здійснюватиметься у грошовій безготівковій формі.


МОНЕТИЗОВАНУ СУБСИДІЮ МОЖНА ОТРИМАТИ У БУДЬ-ЯКОМУ

 З 38 УПОВНОВАЖЕНИХ БАНКІВ

 

⬜️ Уряд розширив перелік банків, через які українці можуть отримувати монетизовану субсидію. Це може бути один з 34 уповноважених банків на здійснення соціальних виплат.

⬜️ Починаючи з жовтня поточного року виплату готівкових субсидій здійснюватимуть місцеві органи соціального захисту населення. Для цього Пенсійний фонд надасть виплатні реквізити (рахунки в уповноважених банках або поштові реквізити), на які пенсіонери отримують пенсію.

⬜️ Тим, хто ще не на пенсії, виплата здійснюватиметься на відкриті раніше рахунки в Ощадбанку. Але якщо субсидіант бажає отримувати монетизовану допомогу на оплату комунальних послуг у іншій банківській установі — йому потрібно із відповідною заявою звернутися в управління соцзахисту. Разом із заявою потрібно надати реквізити рахунку в уповноваженому банку, в якому є бажання одержувати субсидію готівкою.

⬜️ Одержувачі субсидії, у яких відсутні рахунки в уповноважених банках до надання інформації про платіжні реквізити отримуватимуть монетизовану субсидію через Укрпошту за адресою, вказаною при звернення за субсидією.

⬜️ Тим, кому призначено безготівкову форму допомоги, а це ті домогосподарства, які мають борги за комунальні послуги, отримуватимуть субсидію виключно через Ощадбанк.

⬜️ Зимову субсидію управління соцзахисту почнуть розраховувати у жовтні на основі доходів, отриманих у 1-2 кварталах 2019 року.

⬜️ Монетизовану субсидію можна отримувати через будь-який з нижче перелічених банків:

  1. АТ «Укрексімбанк»
    2. АТ «Ощадбанк»
    3. АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
    4. АТ АБ «Укргазбанк»
    5. АТ «УКРСОЦБАНК»
    6. АТ «Райффайзен Банк Аваль»
    7. АТ «КРЕДОБАНК»
    8. АТ «УкрСиббанк»
    9. АТ «Ідея Банк»
    10. АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
    11. АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»
    12. АТ «АЛЬФА-БАНК»
    13. АТ «ОТП Банк»
    14. АТ «Банк Альянс»
    15. АТ АКБ «Львів»
    16. АТ АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
    17. АТ «МТБ БАНК»
    18. АТ АБ «ПІВДЕННИЙ»
    19. АТ «Полтава-банк»
    20. АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК»
    21. АТ «СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ БАНК «ГРАНТ»
    22. АТ «Юнекс Банк»
    23. АТ «Комерційний Індустріальний Банк»
    24. АТ «Універсал Банк»
    25. АТ «АКБ «РАДАБАНК»
    26. АТ «БАНК ВОСТОК»
    27. АТ «МОТОР-БАНК»
    28. АТ «КБ «АКОРДБАНК»
    29. АТ «КРИСТАЛБАНК»
    30. АТ «БАНК СІЧ»
    31. АТ «БАНК «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ»
    32. АТ «МЕТАБАНК»
    33. АТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК»
    34. АТ «ПРАВЕКС БАНК»
    35. АТ «ТАСКОМБАНК»
    36. АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»
    37. АТ «АКЦЕНТ-БАНК» (АТ «А-БАНК»)
    38. АТ «АГРОПРОСПЕРІС БАНК» (АТ «АП БАНК»)

ПОСТАНОВА від 10 липня 2019 р. № 623 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 р. № 947»


ПОСТАНОВА від 26 червня 2019 р. № 576 «Про затвердження Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади»


 

До уваги роботодавців

Українцям — достойну заробітну плату

Рівень життя всіх працівників, а також їх родин, залежить насамперед від рівня оплати праці.

Відповідно до ч.3 ст.23 Загальної декларації прав людини, яка затверджена Генеральною Асамблеєю ООН 10.12.1948, кожний працюючий має право на справедливу і задовільну винагороду, яка забезпечує гідне існування людини, її самої та її сім’ї, і яка в разі необхідності доповнюється іншими засобами соціального забезпечення.

Заробітна плата — основа доходів населення, життєдіяльності працюючих та їх сімей, і внаслідок цього стимул підвищення продуктивності праці.

Проблемою України є велика різниця між високою вартістю життя і низькою оплатою праці.

Низький рівень заробітної плати призводить до низької якості життя громадян; відсутності мотивації до ефективної праці; стримування платоспроможного попиту та  розвитку економіки; демографічних проблем України.

Наповнення соціальних фондів, формування податків теж пов’язані з заробітною платою. Чим вище заробітна плата, тим більше надходить податків, відрахувань до фондів. А це впливає на рівень охорони здоров’я, освіти, соціального забезпечення.

Підвищення заробітної плати – стимул для розвитку вітчизняної економіки,  покращення життя населення.

Роботодавці, які не хочуть платити своїм працівникам конкурентну заробітну плату, можуть втратити свій бізнес. Адже не тільки Україні потрібні українські працівники, а й Польщі, Німеччині, іншим державам.


Протипожежні вимоги на території лісового фонду України
Протягом пожежонебезпечного періоду забороняється:

  1. Розведення багать  у  лісі.
  2. Заїзд на територію лісового фонду (крім транзитних шляхів) транспортних засобів та інших механізмів.
  3. Відвідування  населенням  хвойних  насаджень  при 5-му класі   пожежної  небезпеки  (надзвичайна  небезпека) за  умовами погоди.
  4. Палити, кидати  у лісі непогашені сірники, недопалки, витрушувати  з  люльок гарячий попіл, крім місць, що обладнані для цієї мети.
  5. Залишати у непередбачених для цього місцях лісу обмащене, просочене бензином, гасом, мастилом або іншими горючими речовинами ганчір’я тощо.
  6. Заправляти пальним у лісі паливні баки під час роботи двигуна.
  7. Експлуатувати машини та інші механізми з несправною паливною та іскрогасною системою.
  8. 8.Використовувати на полюванні пижі, виготовлені з горючих або здатних тліти матеріалів.
  9. Випалювати траву  та  інші рослинні рештки на землях лісового   фонду,   а   також  на  інших  земельних  ділянках,  що безпосередньо   примикають   до   лісу  (у  тому  числі  проводити сільськогосподарські пали).
  10. 10. Звалювати та спалювати у лісових насадженнях сміття, будівельні залишки, побутові та горючі відходи тощо.

 

(Наказ Державного комітету лісового господарства України від 27.12.2004 № 278 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в лісах України»)


Шановні роботодавці!

 

Підвищення заробітної плати – не тільки Ваш внесок в майбутнє України, а й забезпечення стабільності Вашого бізнесу.

 

 

Відповідно до пункту 7 Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затвердженого постановою КМУ від 13 лютого 2013 року № 115 управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації інформує про проведення повідомної реєстрації колективних договорів у Костянтинівському районі  в ІІ кварталі 2019 року:

 

— фінансове управління Костянтинівської районної державної адміністрації за № 05-80-19/005 від 04.04.2019;

 

— Служба у справах дітей Костянтинівської районної державної адміністрації за № 05-80-19/006 від 11.04.2019;

 

—   ТОВ «Артема-9» за № 05-80-19/007 від 24.05.2019;

 

—   БКП «Монолит» за № 05-80-19/008 від 24.05.2019

 

Начальник управління                                                                        Г.І.Балашова


До відома підприємств, установ та організацій  Костянтинівського району

14 травня 2019 року всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців в особі Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні, всеукраїнськими об’єднаннями професійних спілок в особі Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок  на національному рівні та Кабінетом Міністрів України підписано   Генеральну угоду про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2019-2021 р.р.     (далі-Генеральна угода).

З метою сприяння  проведенню соціального діалогу управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації звертає увагу підприємств, установ та організацій Костянтинівського району на необхідність виконання Генеральної угоди.

Водночас рекомендуємо під час ведення колективних переговорів з укладення колективних договорів враховувати положення щодо:

 

забезпечення паритетного представництва чоловіків та жінок на керівних посадах відповідно до Національного плану дій з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях Комітету ООН  з ліквідації дискримінації  щодо жінок до восьмої періодичної доповіді України про виконання Конвенції про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок на період до 2021 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.09.2018           № 634-р;

зменшення гендерного розриву в оплаті праці відповідно до Додатку 2 до Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2018 № 273.


02.07.2019

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік

28.05.2019

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік

Інформація про проведення повідомної реєстрації колективних договорів у Костянтинівському районі в І кв. 2019

25.04.2019

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік


Інформація щодо реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу у 2019 році


 

Про оздоровлення дітей пільгових категорій


 

Звернення Оргкомітету з підготовки та проведення у 2019 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні


 

Заборгованість по заробітній платі. Що робити?


ОГОЛОШЕННЯ

За результатами засідання дисциплінарної комісії з розгляду дисциплінарних справ стосовно державних службовців управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської районної державної адміністрації головою обрано Алаєву Олену Петрівну, начальника відділу з питань праці та соціально — трудових відносин; секретарем – Бойко Ларису Олексіївну, головного спеціаліста з питань персоналу цього відділу.

Адміністрація


Грошова компенсація на придбання житла для членів сімей загиблих (померлих) учасників Революції Гідності та учасників Революції Гідності, які отримали інвалідність



Дотримання законодавства — запорука кращого майбутнього!

Легалізація трудових відносин і заробітної плати, ліквідація прихованої зайнятості залишається одним з ключових проблем суспільства.

На жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства. Часто працівники отримують офіційну зарплату меншу за мінімальну, а решту зарплати — у «конверті».         Непоодинокі випадки, коли працівники взагалі офіційно не оформлені. Слід зазначити, що використання прихованих трудових відносин призводить до зменшення надходжень до місцевого бюджету та інших фондів, а працівники залишаються позбавленими соціальних виплат та соціальних гарантій.

НАГАДУЄМО, що згідно із статтею 265 Кодексу законів про працю передбачена відповідальність юридичних та фізичних  осіб за використання найманою праці без оформлення трудових відносин. Підприємства, установи, організації повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

ПАМ’ЯТАЄМО, що оформлення трудових відносин у встановленому Законом порядку та офіційне отримання заробітної плати — це державний захист кожного працівника від незаконного звільнення, безпечні умови праці, гарантоване право на відпочинок, своєчасно виплачена  легальна заробітна плата, страховий стаж та можливість при досягненні пенсійного віку мати гідне пенсійне забезпечення.

Шановні роботодавці та наймані працівники!

ЗМІНЮЄМО КРАЇНУ РАЗОМ !!!

 

Начальник управління                                                                              Г.І.Балашова


 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік



Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік


До уваги роботодавців!

Атестація робочих місць за умовами праці – шлях до соціального
захисту працюючих

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації постійно здійснюється контроль за своєчасністю проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях Костянтинівського району.
Атестація повинна проводитись на тих підприємствах, в установах та організаціях, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих, а також на їхніх нащадків як зараз, так і в майбутньому.
Для з’ясування чи підлягають атестації посади, які є на Вашому підприємстві, необхідно переглянути:
1 ) Список виробництв, цехів, професій і посад, що дають право на щорічну додаткову відпустку, затверджений постановою КМУ від 17 листопада 1997 р. № 1290;
2) Перелік виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня, затверджений постановою КМУ від 21 лютого 2001 р. № 163;
3) Список виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затверджений постановою КМУ від 24 червня 2016 р. № 461.
Підсумком атестації є врегулювання відносин між роботодавцем і працівниками стосовно реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу в несприятливих умовах (додаткові відпустки, скорочений робочий тиждень, доплати та інше).
Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний організувати проведення атестації робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством. А саме, відповідно до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженому постановою КМУ від 01.08.1992 № 442 атестація проводиться в строки, передбачені колективним договором, але не рідше одного разу на 5 років.
Відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, установи, організації.

 

Управління праці та соціального захисту
населення Костянтинівської райдержадміністрації


Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2018 рік

Заява на субсидію

Інформаційно-аналітича довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 2018 рік в управлінні праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації

Декларація на житлову субсидію

Заява на житлову субсидію

ПАСПОРТ бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

ПАСПОРТ бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

ПАСПОРТ бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

ПАСПОРТ бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

НАКАЗ «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2018 рік «

Про зміни у порядку надання житлових субсидій

Паспорт 0812150 від 09.10.2018

Паспорт 0812140 від09.10.2018

Про дотримання правил пожежної безпеки в осінньо-зимовий період

  З настанням  прохолодної погоди зростає кількість випадків травмування людей на пожежах через необережне поводження з газовими приладами та обігрівачами. Трагічні випадки частіше виникають там, де діти залишаються вдома самі, без нагляду дорослих.

Знання найпростіших правил пожежної безпеки допоможе уникнути загорання, а знання першочергових дій у разі пожежі — допоможе зберегти життя.

  • не використовуйте саморобні електронагрівачі;
  • не використовуйте для обігріву приміщень газові плити;
  • не слід сушити над запаленою газовою плитою ніякого одягу;
  •  не залишайте без нагляду розпалені печі та включені електронагрівальні прилади.

Якщо ж електроприлад загорівся, ні в якому разі не гасіть його водою. Відключіть прилад від електричного живлення (вимкніть електропробки) та повідомте до служби порятунку «101».

Шановні громадяни та батьки!

Звертаємося до Вас з проханням дотримуватися елементарних правил пожежної безпеки, а також не залишати дітей без нагляду дорослих! Не допускайте трагедії у вашій родині! Розповідайте своїм дітям про небезпеку гри з вогнем, навчайте їх правилам пожежної безпеки! Зберігайте сірники та запальнички в недоступних для дітей місцях!

 

Начальник управління                                                                       Г.І. Балашова

 

Порядок забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням (постанова Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200)

Для забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням передбачена бюджетна програма КПКВ 2505150 „Заходи із психологічної реабілітації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням”,.

Порядок забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції, регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням” (зі змінами).

Термін проходження санаторно-курортного лікування у санаторно-курортних закладах для осіб з інвалідністю становить 18 днів. Для осіб з інвалідністю з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку становить 35 днів.

Враховуючи стратегію реформування системи соціальних послуг в умовах децентралізації, необхідність оптимізації державних видатків, реалізацію бюджетних програм соціального захисту учасників антитерористичної операції та з метою наближення послуг до їх отримувачів Урядом  прийнято постанову Кабінету Міністрів України  від 01.03.2017 № 110 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортним лікуванням, та внесення змін до порядків, затверджених постановами  Кабінету Міністрів України від 22 лютого  2006 р. № 187 і від 31 березня  2015 р. № 200”, якою змінено існуючу систему закупівлі санаторно-курортних послуг на відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування (путівки) для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції через безготівкове перерахування  коштів  санаторно-курортним закладам за надані послуги на підставі трьохсторонньої угоди (особа — управління — санаторій) та визначено розпорядниками коштів, передбачених на зазначені цілі, нижчого рівня обласні та районні органи соціального захисту населення. Крім цього передбачено вільний вибір самим учасником антитерористичної операції санаторно-курортного закладу.

Тобто відтепер людина зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги.

При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

 

ЯК ОТРИМАТИ ПІЛЬГУ З БЕЗОПЛАТНОГО ЩОРІЧНОГО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ:

1) Отримати довідку за формою 070/о. (Довідка надається всіма закладами охорони здоров’я на підставі рішення санаторно-курортної відбіркової комісії або лікарсько-консультаційної комісії (ЛКК), наказ МОЗ від 14.02.2012 № 110);

2) Стати на облік для санаторно-курортного лікування в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органах міських рад, надавши: Копію паспорту; Копію посвідчення УБД; Медичну довідку (форма 070/о);

 3) Щороку використовувати пільгу.

Залежно від категорії путівка надається:

УБД строком на 18—21 день; Особам з інвалідністю внаслідок війни на 18—21 день;

Особам з інвалідністю внаслідок війни із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку): I та II груп — до санаторіїв (відділень) спінального профілю з лікуванням строком на 35 днів; III групи — до санаторіїв неврологічного профілю з лікуванням строком на 18—21 день;

Постраждалим учасникам Революції Гідності — 18—21 день; Учасникам війни — не частіше ніж один раз на два роки строком на 18—21 день.

НЕ МОЖУТЬ БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНИМИ:  ветерани війни, які не є учасниками АТО; військовослужбовці, особи рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту; ветерани військової служби, органів внутрішніх справ, податкової міліції, державної пожежної охорони, Державної кримінально-виконавчої служби, служби цивільного захисту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та деяких інших осіб і членів їх сімей. (постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187, від 27.04.2011 № 446) За особою, яка перебуває на обліку, але не отримала безоплатну путівку в поточному році, зберігається право на забезпечення путівкою на наступний рік за умови поновлення медичної довідки лікувальної установи за формою № 070/о, якщо строк дії попередньої довідки закінчився. Особи, які були письмово повідомлені про умову поновлення такої довідки, але протягом шести місяців з дня закінчення її строку дії не виконали цієї умови, знімаються з обліку.

Телефони для довідок: (06272)2-42-05, 0951418352

 

Паспорт ЦПСЗН

сп_льний наказ 25.06.2018

На виконання пункту 7 Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затвердженого постановою  КМУ від 13 лютого 2013 р. № 115 управлінням праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації у             ІІ кварталі 2018 року проведена повідомна реєстрація колективних договорів:

 

  • КП «Костянтинівського районного центру первинної медико- санітарної допомоги» за № 05-80-18/007 від 12.04.2018;

 

  • Костянтинівська районна державна адміністрація за № 05-80-18/008 від 16.04.2018 (зміни);

 

  • Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Сонячне світло» за № 05-80-18/009 від 21.06.2018

 

 

 

Начальник управління                                                                           Г.І. Балашова

 

Графік

проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія»

керівництвом управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської районної державної адміністрації

на 2018 рік

 

№ з/п Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада Дні проведення «Прямої лінії» № телефону, за яким працює «Пряма лінія»
1 Балашова

Галина Іванівна

Начальник управління 18.01.2018

15.03.2018

10.05.2018

07.06.2018

06.09.2018

22.11.2018

2-20-40

 

2 Мандрика Людмила Михайлівна В.о. заступника начальника управління, начальника відділу грошових виплат і компенсацій 15.02.2018

19.04.2018

26.07.2018

16.08.2018

18.10.2018

20.12.2018

2-41-94

 

 

Час проведення: з 9-00 до 11-00.

 

 

 

Начальник  управління                                                                                   Г.І.Балашова

 

Додаток 2

до наказу начальника управління

15 грудня 2017 р. № 79

 

Графік

проведення особистого прийому громадян керівництвом

управління праці та соціального захисту населення

Костянтинівської районної державної адміністрації

 

№ з/п Прізвище,

ім’я, по батькові

Посада Дні прийому Місце прийому
1 Балашова Галина Іванівна Начальник управління Щоп’ятниці Кабінет 43
2 Мандрика Людмила Михайлівна В.о. заступника

начальника управління, начальника відділу грошових виплат і компенсацій

Щопонеділка Кабінет 15

 

Час прийому: з 8-00 до 12-00 та з 13-00 до 16-00.

 

Начальник управління                        Г.І.Балашова

 

Додаток 3

до наказу начальника управління

15 грудня 2017 р. № 79

 

Графік

проведення виїзних прийомів за місцем мешкання громадян

керівництвом управління праці та соціального захисту населення

Костянтинівської районної державної адміністрації

на 2018 рік

 

№ з/п Прізвище,

ім’я, по батькові

Посада Місце прийому

 

Місяць
І ІІ   ІІІ   ІV V VІІ  VІІІ ІX X XІІ
Балашова Галина Іванівна Начальник управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації Білокузьминівська сільська рада 04 06
Віролюбівська сільська рада 25 20
Іванопільська сільська рада 05
Кіндратівська сільська рада 19
Марківська сільська рада 06 04
Миколаївська сільська рада 27 18
Миколайпільська сільська рада 03
Новоартемівська сільська рада 05
Новодмитрівська сільська рада 06
Предтечинська сільська рада 20
Торська сільська рада 07
с-ще Довга Балка (адмінбудівля) 14
с-ще Зоря (адмінбудівля) 03
с. Катеринівка (адмінбудівля) 17
с. Олександро-Калинове (адмінбудівля) 04
с. Стара Миколаївка

(адмінбудівля)

25
с. Тарасівка

(адмінбудівля)

08
с. Полтавка

(адмінбудівля)

29
с.Нова Полтавка

(адмінбудівля)

02
Іллінівська сільська рада 23
 

 

 

Продовження додатку 3

до наказу начальника управління

15 грудня 2017 р № 79

 

 

№ з/п Прізвище,

ім’я, по батькові

Посада Місце прийому

 

Місяць
І ІІ   ІІІ   ІV V VІІ  VІІІ ІX X XІІ
2 Мандрика Людмила Михайлівна В.о.заступника

начальника управління, начальника відділу грошових виплат і компенсацій

управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської райдержадміністрації

Білокузьминівська сільська рада 14
Віролюбівська сільська рада 27
Іванопільська сільська рада 10 15
Кіндратівська сільська рада 16 29
Марківська сільська рада 19
Миколаївська сільська рада 12
Миколайпільська сільська рада 08 13
Новоартемівська сільська рада 22
Новодмитрівська сільська рада 23
Предтечинська сільська рада 30
Торська сільська рада 01
с-ще Довга Балка (адмінбудівля) 29
с-ще Зоря (адмінбудівля) 13
с. Катеринівка (адмінбудівля) 20
с. Олександро-Калинове (адмінбудівля) 12
с. Стара Миколаївка

(адмінбудівля)

26
с. Тарасівка

(адмінбудівля)

11
с. Полтавка

(адмінбудівля)

31
с.Нова Полтавка

(адмінбудівля)

03
Іллінівська сільська рада 24 27

 

Прийом здійснюється з 9-00 до 11-00 в приміщенні сільської ради або адмінбудівлі села.

 

Начальник управління Г.І.Балашова

 

 

 

 

 

 

 

паспорт 2110

паспорт 2150

паспорт 2140

паспорт 3030

паспорт 3100

паспорт 3160

паспорт 3180

паспорт 3240

 

 

ЯК ЗАПОБІГТИ ВИПАДКАМ ТРАВМАТИЗМУ?

 

Щоб уникнути небезпечних ситуацій і травм, необхідно, насамперед виконувати такі загальні вимоги безпеки:

суворо дотримуватися правил безпеки незалежно від місця перебування: на роботі, удома чи на вулиці;

уникати небезпечних місць, обирати найбезпечніший маршрут свого руху;

не перебувати на виробничих об’єктах, будівельних майданчиках без дозволу та в аварійних приміщеннях;

купатися тільки у спеціально відведених для цього місцях;

бути обережним у місцях можливих обвалів та падіння предметів з висоти.

Щоб запобігти виникненню травм необхідно::

  1. перед виконанням будь-яких дій незмінно пам’ятати, до яких наслідків може призвести необережне поводження з вогнем, перехід дороги в невизначеному місці або невикористання засобів захисту тощо;
  2. виробити чітке розуміння, що краще безпечніше, ніж швидше;
  3. постійно вчитися на помилках інших людей (потерпілих, травмованих, загиблих);
  4. зрозуміти, що після впливу на організм людини шкідливих і небезпечних факторів вороття до здорового та повноцінного способу життя вже може і не бути;
  5. розвивати інстинкт самозбереження як природний спосіб уникнути небезпеки під час виникнення екстремальних ситуацій.

 

Люди! Бережіть своє життя, здоров’я та життя і здоров’я​​​​​​​ інших людей!

 Управління праці та соціального захисту населення

Костянтинівської райдержадміністрації